martes, 3 de marzo de 2009

LA OLA


"La Ola" pelikula ikusi eta gero, zure blogean sarrera bat egin ondorengo galderak erantzun (galderak kopiatzen ez badituzu, ez ahaztu blog honi lotura bat egitea):
  1. Zein hautazko irakatsi nahi zuen irakasleak, baina azkenean ezin izan zuen? / ¿Qué asignatura optativa quiere enseñar el profesor protagonista, pero al final no puede?
  2. Zein hautazko irakasten du azkenean? Zertaz doa , zer esan nahi du hitzak? / ¿Qué asignatura acaba dando? ¿De qué trata, qué quiere decir la palabra?
  3. Sinonimorik ezagutzen duzu? Zeintzu? / ¿Qué términos semejantes conoces?
  4. «-cracia » edo «-krazia»z amaitutako beste hitzik ezagutzen duzu? Esan. / ¿Qué otras palabras conoces que acaben en “-cracia”?
  5. Zein diktadura (gaurko eta aintzinakoak) ezagutzen duzu? / Pon ejemplos actuales o pasados de sistemas de gobierno autocráticos.
  6. Zer eduki behar dute diktadura guztiek? / ¿Qué facilita el que surja y se mantenga un totalitarismo apoyado por el grupo; qué tiene toda dictadura?
  7. Ikasleek totalitarismoak sortzeko jartzen diren egoera batzuk aipatzen dituzte. Zeintzu? / ¿Qué causas (o estructuras sociales) mencionan los alumnos que pueden provocar que surjan los totalitarismos?

Informazio gehiagorik nahi baldin baduzu, ikus dezakezu hurrengo web orrialdeetan: The wave, Ron Jones, eta Wikipedian.


Amaitzeko beste sarrera bat egin behar duzu, hurrengo aukera bien artean bat hautatu:
  • Iritzi artikulua idatzi: Gaur herri garatuetan totalitarismoak sortzeko arriskuan gaude? Posible da? Arrazoitu. / ¿Corremos hoy el riesgo de que surjan de nuevo totalitarismos, se dan las circunstancias que puedan propiciar de nuevo el auge de los totalitarismo en los países desarrollados?
  • En los años 60 se realizaron otras muchas experiencias en psicología social: el experimento de Milgram, el experimento de la cárcel de Stanford, el experimento de Sherif, el experimento de Asch, etc. Infórmate sobre uno de ellos, resúmelo y da tu opinión sobre el mismo.

No hay comentarios: